Emberek milliói, kicsi és nagy, rajong a legoért, de egyre többen kritizálják is, hogy már nincs benne semmi kreativitás. Megveszi az ember az előre kitalált lego készletet, aztán az útmutató alapján megépíti. Az tény, hogy abban nincs sok kreativitás, ha csak a legokészlet útmutatója alapján építed meg az Ezeréves Sólymot (Star War filmben a Han Solo űrhajója). De abban vitathatatlanul van, ahogy a fejlesztők kitalálják az egyes készleteket, pl. Lego Friend vidámparkot, mert ugyebár ezeket a készleteket, amit a boltban árulnak, valakinek ki is kellett találni. De még ezt is lehet überelni.
Azt gondolom, az amit Asawin Tejasakulsin az Ogilvy & Mather cég szenior művészeti vezetője kieszelt Bankokban, Thaiföldön, az zseniális és bebizonyítja, hogy igenis van kreativitás a legóban, csak el kell dobni a használati utasításokat és elővenni a fantáziát.
A Lego reklám kampányához két szériát ötlött ki az Imagine (képzeld el) és a Build the future (építsd meg a jövőt). Az Imagine a mesekönyvek hőseinek ad praktikus vagy ötletes új funkciót a mindennapi életben A Build the future, pedig gyermekeknek ad lehetőséget, hogy megépítsék a majdani foglalkozásuk öltözékét, persze életnagyságban.
Na, lehet agyalni, hogy este mit építesz a kölökkel legoból. Elő a legókészletekkel és fantáziára fel.
Amennyiben tetszett a bejegyzés, vagy úgy gondolod, másoknak hasznos lehet, nyugodtan oszd meg, hálásak lesznek érte azok, akiknek segíteni tudsz.
1 megosztás = „köszönöm, ez tetszett, hasznos volt” 🙂
Néznél még további szuper játékokat és kiegészítőket?
Ha szeretnél több örömöt és játékot,
akkor látogass el weboldalunkra:
www.Yogoplay.com